tirsdag 24. november 2015

Ferdig resultat av Olavsgaard

I går klokken 12 skulle Olavsgaard prosjektet leveres inn og jeg tenkte å vise resultatet. Tenkte også å forklare litt i korte trekk.

Kari og Bjørn som ønsket et forslag til planløsning/ innredning var glad i sjø og natur. Jeg har derfor valgt farger og materialer som er å finne i naturen. Grønn, blå, brun, grå, eik og marmor er hovedfarger og materialer.

De ønsker også en åpen løsning, så jeg har fjernet litt dører og vegger. Jeg har også delt stua i to soner med en transparant skillevegg så man fortsatt får følelsen av en stor og åpen løsning.

Paret har mye besøk av venner og familie og trenger derfor mange sitteplasser. Jeg har valgt en sofa med plass til mange og spisestuen består av stoler og benk for at det skal bli plass til flere rundt bordet.

Det var i litt korte trekk hva de ønsket.


Fargelagt planløsning 


Fargelagt snitt av tre vegger i huset. 
Øverste er av kjøkkenet med spiseplassen. Midten er av sofa og tv kroken, samt den andre lille sofakroken. Nederste er av bare den lille sofakroken. 




Produktkart av stua, kjøkkenet og entre/ gangen.

Det er mer som skulle leveres, men tenkte det over var mest relevant og spennende å vise dere. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar